| Wat is je naam: | Sam van der Linden |
|---|---|
| Hoe oud ben je: | 10 jaar |
| Welke klas / school zit je : | Groep 6 van de Lourdesschool |
| Wie zijn je vrienden: | Semuel/Leo/Jip/Jero/Tom/Kick en nog veel meer |
| Wat is je favoriete voetbalclub: | Ajax |
| De beste voetballer is: | Messi |
| De beste voetballer van WBSV is: | Ikzelf natuurlijk ;-) |
| Wat doe je het liefst tijdens de training: | Penalty schieten |
| Wat is je lievelingseten: | Pizza/patat en wafels |
| Waar hou je absoluut niet van: | Spruitjes |
| Wat wil je later worden: | Meester |
| Heb je nog een wens: | Nog heel veel voetbalplezier hebben |
| Ik voetbal zelf in: | JO-11 |
| Welke positie: | Verschillende posities. Het liefst in de spits |
