• Je kunt er niet omheen als je naar het hoofdveld loopt: een nieuw reclamebord, dit keer van De Jong Ursem. Een aannemingsbedrijf, gevestigd in – u raadt het al - Ursem, is onder andere actief in de woning-, utiliteits- en betonbouw. Maar hun vakkennis gebruiken ze ook in de agrarische- en akkerbouw, De Jong Ursem heeft in onze omgeving menige stal gebouwd. Ze werken met een enthousiast team (waar ook onze WBSV-er Jos Vlaar actief is) op een deskundige, flexibele en betrokken manier aan diverse bouwprojecten. Kijk maar eens op de website om te zien wat zij inmiddels aan mooie projecten gerealiseerd hebben!. Ook voor vacatures en andere info is een bezoek aan hun website meer dan waard.

Uiteraard bedanken wij De Jong Ursem voor hun ondersteuning aan onze mooie club.

Sinds de laatste klusdag in augustus hangt er tegenover de dug-outs van het hoofdveld een nieuw reclamebord van K_Dekker bouw en infra. Een van hun werknemers, Jesse Ordeman, is geen onbekende binnen de WBSV-familie. Hij is net als veel andere enthousiaste medewerkers onderdeel van dit bouwbedrijf dat als motto heeft: Veelzijdige bouwers! Ze zijn actief in alle bouwsegmenten, hanteren een multidisciplinaire aanpak en werken met verschillende contractvormen. Flexibiliteit, proactief meedenken, constructief samenwerken, Noord-Hollandse nuchterheid, veelzijdigheid én vakmanschap zijn bij K_Dekker vanzelfsprekend. Ze zijn vooruitstrevend en tegelijkertijd realistisch. En dat zijn ze al sinds 1963! Op de website is nog meer informatie over dit bedrijf en de mooie projecten die zij realiseren te vinden.

Natuurlijk bedanken wij ook K_Dekker voor hun ondersteuning aan onze mooie club. Dat doen zij overigens niet alleen met het reclamebord, maar zij hebben ook een bijdrage gesponsord voor de nieuwe voorgevel. En zoals u ziet is dat een plaatje geworden.

En u weet het: mocht u informatie willen hebben over het sponsoren van onze vereniging met een reclamebord dan weet u me wel te vinden. Bellen mag uiteraard ook.

Frank Timmer (06 – 20 54 56 55).