• Lid worden bij WBSV

Welkom op de pagina waar je je kan inschrijven bij WBSV!

Volg onderstaande stappen om jouw aanmelding te voltooien:

Stap 1:

Ben je al bekend bij de bond; zie onderstaande 3 punten ter verduidelijking:

• je bent in het verleden al lid geweest van onze club.
    • je bent in het verleden lid geweest van een andere (voetbal)club aangesloten bij de bond.
    • je speelt momenteel bij een andere club en moet overgeschreven worden naar WBSV.

In dit geval, stuur dan alleen jouw  volledige naam en geboortedatum naar E-mail adres; secretaris@vvwbsv.nl. Bij twijfel kan je altijd een E-mail sturen, dan helpen wij je verder.

Stap 2:

Ben je nog niet bekend bij de bond; een nieuw jeugdlid bijvoorbeeld die begint met voetballen, vul dan onderstaand formulier in. Deze informatie hebben wij nodig om een nieuw lid bij de bond aan te melden.

Invulformulier nieuw lid

Aanmerkingen bij het aanmelden:

Na ontvangst van een inschrijving van een nieuw jeugdlid zal onze jeugdcoördinator contact met je opnemen; trainingen, teamindeling en dergelijke.

Meld je op tijd aan (liefst voor 1 juni) wanneer je in de A-categorie wilt spelen, in ons geval de Heren en Dames 1. De KNVB is zeer strict in deze, halverwege het seizoen instappen is niet mogelijk zonder dispensatie!

Bij aanmelding gelden de contributie verplichtingen die WBSV heeft opgesteld, ziet u ook 'Contributie' onder 'Ledeninfo'.

Naast het  feit dat sporten leuk en gezond is willen wij u vriendelijk verzoeken om één van de volgende taken te kiezen en deze te vermelden bij uw aanmelding.

o Schoonmaak

o Werkzaamheden accommodatie