• Alle leden van de Rabobank Ledenraad hebben de gelegenheid om vanuit het Coöperatiefonds een goed (maatschappelijk) doel te ondersteunen middels een financiële bijdrage.

Jan van der Stel, lid van de Rabobank Waterland en Omstreken was met zijn zoon Janys op woensdag 11 november naar de Westbeemster gekomen om Marian een cheque van € 250,- te overhandigen.

Wij als bestuur zijn vanzelfsprekend blij met deze geste!. Evenals andere sport- en culturele organisaties in de Beemster, maakt WBSV door de COVID-19 maatregelen lastige tijden door.

Met behulp van deze cheque hebben wij het idee om een overkapping aan de kantine te maken, zodat we met mooi weer bezoekers ook buiten een goede plek kunnen bieden!