• Het Oranje Fonds organiseert op zaterdag 29 mei 2021, samen met duizenden organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje de handen uit de mouwen te steken.

Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranje Fonds laat daarom met NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn. Nog geen vrijwilliger? Dan kun je tijdens NLdoet ervaren hoe leuk vrijwilligerswerk kan zijn. Voor organisaties is het een mooie kans om nieuwe vrijwilligers aan te trekken en natuurlijk om klussen geklaard te krijgen!

Ook WBSV doet dit jaar mee, ziet u ook onderstaande link om u aan te melden voor onze klus:

Kleedkamers opknappen

We hebben tenminste 9 vrijwilligers nodig om in aanmerking te komen voor een eenmalig bedrag van het oranje fonds die de club goed kan gebruiken.

Meld u aan en wij zien u dan!

Met vriendelijke groeten,